S námi budou mít Vaše dárky styl...


Banner web kosmetika Haka

Obchodní podmínky společnosti HaKa-Style, s.r.o.

1. Úvodní ustanovení

1.1. Tyto obchodní podmínky upravují práva a povinnosti mezi společností

HaKa-Style, s.r.o., se sídlem Rokytnice 394, 751 04, IČ: 03857841, DIČ: CZ03857841

zapsanou v obchodním rejstříku C 61415 vedená u Krajského soudu v Ostravě (dále jen „Dodavatel“), a jejími obchodními partnery (dále jen „Odběratel“). 1.2. Smluvní vztah se řídí zákonem č. 89/2012 Sb., občanským zákoníkem.

2. Předmět plnění

2.1. Dodavatel poskytuje služby v oblasti reklamních předmětů a propagačních materiálů. Jako je výroba, kompletace a dodávky zboží s individuálním potiskem, značením, balením a úpravou dle přání Odběratele. 2.2. Veškeré dodávky probíhají na základě závazné objednávky schválené oběma stranami (písemně a zaslané e-mailem nebo prostřednictvím potvrzení nabídky).

2.3. Dodavatel se zavazuje respektovat grafickou podobu zakázky dle finální korektury schválené Odběratelem. Odběratel bere na vědomí, že z technických důvodů může dojít k:

výrobní množstevní toleranci ±10 %,

barevným odchylkám až do ±10 % oproti schválenému návrhu či předchozím zakázkám.

Umístění loga je závislé na doporučeních výrobců a technických možnostech strojů.

3. Objednávky a odstoupení od smlouvy

3.1. Objednávka se po jejím potvrzení (e-mailem či jiným prokazatelným způsobem) považuje za závaznou smlouvu mezi Dodavatelem a Odběratelem ve smyslu § 1746 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku.

3.2. Vzhledem k charakteru předmětu plnění, kterým je zakázková výroba na míru dle specifikací Odběratele (např. potisk, kompletace, balení, úprava produktů, výroba na míru aj.), není možné objednávku po jejím potvrzení jednostranně zrušit, a to ani částečně. V případě zrušení ze strany Odběratele má Dodavatel nárok na úhradu dosud vzniklých nákladů (např. nákup materiálu, příprava podkladů, výroba grafiky, práce s tím spojená, přeprava do výroby a přeprava zpět do zahraničních skladů apod.).

3.3. V okamžiku potvrzení objednávky, vzniká Odběrateli povinnost uhradit plnou cenu zakázky, bez ohledu na to, zda dojde k jejímu převzetí. Nepřevzetí zakázky neznamená zrušení smluvního závazku.

3.4. Změny v zadání je možné provádět pouze před zadáním výroby, výhradně písemnou formou a se souhlasem Dodavatele.

4. Cena a platební podmínky

4.1. Ceny uvedené v nabídce jsou smluvní a zpravidla uváděny bez DPH. Při potvrzení objednávky je Odběrateli vždy sdělována celková konečná cena včetně DPH, která je tímto

závazná a stává se součástí smlouvy. Výše DPH je vždy uvedena samostatně na daňovém dokladu v souladu s platnými právními předpisy. 4.2. Platba probíhá zálohově, u nových Odběratelů ve výši 100 %. U stálých Odběratelů po domluvě a vzájemném odsouhlasení lze na splatnost po dodání zboží. 4.3. Splatnost faktur je 14 dnů, pokud není uvedeno jinak. 4.4. Při zpoždění platby je Dodavatel oprávněn účtovat smluvní úrok z prodlení ve výši 0,5 % za každý den z prodlení.

5. Dodací podmínky

5.1. Termín dodání je individuální dle charakteru zakázky a začne běžet až po potvrzení objednávky, schválení grafických korektur a (případném) přijetí zálohové platby. 5.2. Zboží je dodáváno na základě dohody – osobně nebo přepravcem a na předem určenou adresu. 5.3. Odběratel je povinen zakázku převzít. Nepřevzetí zboží není důvodem k neuhrazení ceny.

6. Odpovědnost za vady, reklamace

6.1. Odběratel je povinen zboží zkontrolovat bez zbytečného odkladu po převzetí. 6.2. Případné vady je třeba písemně oznámit nejpozději do 3 pracovních dnů. 6.3. Reklamace se nevztahuje na vady způsobené nesprávným zacházením nebo běžným opotřebením.

6.4. Reklamace se nevztahuje na odchylky v množství nebo barevnosti v mezích stanovených v bodě 2.3., ani na zboží, jehož podoba byla schválena Odběratelem v rámci grafické korektury.

7. Odstoupení od smlouvy 7.1. Dodavatel je oprávněn od smlouvy odstoupit v případě zásadního (podstatného) porušení smluvních povinností ze strany Odběratele, v souladu s § 2002 odst. 1 občanského zákoníku. Za podstatné porušení se považuje zejména nezaplacení zálohy.

8. Ochrana údajů

8.1. Dodavatel zpracovává osobní údaje pouze za účelem plnění smlouvy a v souladu s GDPR. 8.2. Podrobnosti jsou upraveny v Zásadách zpracování osobních údajů dostupných na vyžádání.

9. Závěrečná ustanovení

9.1. Tyto podmínky jsou nedílnou součástí každé smlouvy nebo závazné objednávky. 9.2. Odběratel potvrzuje, že se s těmito podmínkami seznámil a souhlasí s nimi. 9.3. Případné spory budou řešeny před příslušným soudem podle sídla Dodavatele.

Platnost od: 2.1.2025

 

Zásady ochrany osobních údajů


Správce osobních údajů: HaKa-Style, s.r.o. Rokytnice 394, 751 04 IČ: 03857841; DIČ: CZ03857841 (dále jen „správce“)


1. Jaké osobní údaje zpracováváme Pouze údaje, které nám sami poskytnete v rámci:
• e-mailové nebo telefonické komunikace
• objednávky zboží nebo služeb
• přihlášení k odběru newsletteru


Obvykle se jedná o tyto údaje:
• název firmy a její fakturační údaje
• jméno a příjmení
• e-mail
• telefon
• adresa (fakturační/doručovací)
• případně další informace, které nám dobrovolně sdělíte


2. K jakým účelům údaje používáme
• vyřízení vašich dotazů nebo požadavků
• zpracování objednávek a jejich plnění
• smlouvy
• zasílání obchodních sdělení
• plnění našich právních povinností (např. účetnictví, daňová evidence aj. dle legislativy).


4. Jak dlouho údaje uchováváme
• po dobu trvání smluvního vztahu, vyřízení objednávek
• nebo po dobu, kterou stanovují právní předpisy (např. účetní zákon aj.),
• v případě souhlasu se zasíláním novinek do doby jeho odvolání.


5. Komu údaje zpřístupňujeme?
Vaše osobní údaje pečlivě chráníme a zpřístupňujeme je pouze důvěryhodným partnerům, se kterými spolupracujeme na zajištění chodu naší firmy a kvalitního servisu pro vás jako zákazníky.
Osobní údaje mohou být zpřístupněny zejména těmto kategoriím zpracovatelů:
• IT a webová správa – poskytovatelé webhostingu, e-mailových služeb, správci webových stránek a cloudových úložišť (např. pro zálohování zakázek),
• Účetní a daňoví poradci – za účelem vedení účetnictví, fakturace a splnění zákonných povinností,
• Tiskárny a výrobní partneři – pokud je to nezbytné pro zajištění zakázkové výroby (např. při personalizovaném potisku, distribuci nebo logistice),
• Dopravci a logistické firmy – pro doručení hotových zakázek a zboží.


Ve všech případech platí, že třetí strany mají přístup pouze k nezbytnému rozsahu údajů a pouze po dobu, po kterou je to nutné pro účely zpracování.
Vaše údaje nikdy neprodáváme a nepředáváme mimo Evropskou unii ani do tzv. třetích zemí bez adekvátní úrovně ochrany.


6. Vaše práva Máte právo:
• požádat o přístup k osobním údajům,
• požádat o opravu nepřesných nebo neaktuálních údajů,
• kdykoli odvolat souhlas (např. se zasíláním newsletteru),


7. Zabezpečení osobních údajů Vaše údaje chráníme pomocí technických a organizačních opatření proti ztrátě, zneužití a neoprávněnému přístupu.


8. Cookies Na webu používáme soubory cookies, které pomáhají zajistit jeho správné fungování a zlepšovat uživatelský komfort. Podrobnosti najdete v samostatném dokumentu o cookies.


9. Kontakt v oblasti ochrany údajů Máte-li dotazy nebo chcete uplatnit svá práva, kontaktujte nás na: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

 

More than gifts

         (reklamní předměty)

MOB katalog 2024

 

 

Hidea

                                                 

cool catalogue

                                                                                                                            Snímek obrazovky 2025 01 20 094009

Reklamní propisky

Penmaster 2024

Zakázková výroba

YourChoice 2024

 

 

 

AODACI     

                                              AODACI 2024 

 

Textil   

                                                  Textil world 2021